22. "Chałupa"

Miałem  chałupę, wiatr ją zawalił
Nową budować, chciałem nie dali
o jo jo jo jej, o jo jo jo joj,
Nową budować, chciałem nie dali

Nie chcieli mi jej zlokalizować
Ponoć kosmodrom mają  budować
0 jo jo jo joj, o jo jo ja joj.
Ponoć kosmodrom mają budować.

Tak w kryształowej wypatrzył kuli
Jakiś wróżbita z architektury
0 jo jo jo joj, o ja jo jo joj.
Jakiś wróżbita z architektury

Ale że miałem też swoje racje
No  to mi dali lokalizację.
0 jo jo jo joj, o jo jo jo joj.
No  to mi dali lokalizację.

Dali mi szybko i bez oporów
Na  działce kuma, tuż za oborą
O jo jo jo joj, o jo jo jo joj.
Na  działce kuma tuż za oborą.

I tylko z jednym kłopot mam troszkę
Bo kum mój mieszka aż w trzeciej wiosce.
O jo jo jo joj, o jo jo ja joj
Bo kum mój mieszka aż w trzeciej wiosce.

Lecz się nie skarżę by nie gadano
Że nie popieram kosmicznych planów
O jo jo jo joj, o jo jo ja joj
Lecz się nie skarżę by nie gadano